články v časopisech, podcasty, přednášející na konferenci, ocenění
Informace o profesním životě můžete také najít na LinkedIn profilu.
Pár stran informací o projektu IT Parťák a jeho využití pro partnery z IT. Kromě toho i pár informací z mého soukromého života.
Rozhovor s eD reportérkou Hankou z návštěvy výstavního stánku IT Parťáka na eD World.
Co zaznělo v rozhovoru se mnou: Jak funguje IT Parťák… Kdo je zákazníkem služby… Jak šetří peníze firmám… Jak vydělává peníze resellerům a vendorům… Jak využít IT Parťáka v hospodě… Proč nikdy nevkládat iPhone do mikrovlnky… Matějův zájem o glamour focení… Lovení pokémonů v rozšířené realitě…
Analýzou dat jsou call centra téměř posedlá, říká v podcastu špičkový odborník na kontaktní centra Martin Krištof. Rozhovor pro redakci Computerworld.
článek k podcastu na webu redakce computerworld. nebo si poslechněte přímo podcast (29:45) na všech hlavních podcast platformách
Odborná konference s názvem "Magie v CallCentrech", Bratislava, 2019
Záznam z přednášky není dostupný pro veřejnost. Podívat se můžete alespoň na fotku z programu konference
Panelová diskuze se zástupci Call Center, z leva: Jan Vik (ČSOB), Martin Krištof (innogy), Petr Studnička (Conectart).
Záznam z diskuze není dostupný pro veřejnost. Podívat se můžete alespoň na fotku z konference
Kulatého stolu se zúčastnili Jakub Hlaváč (ČSOB), Martin Leipner (Raiffeisenbank), Ján Mital (UniCredit Bank), Martin Krištof (innogy) a Jitka Čepová (Sberbank).
Audio záznam z diskuze není dostupný pro veřejnost. Zkrácený přepis proběhlé debaty si můžete přečíst
Porota Czech Contact Center Awards (soutěž pro všechna česká CallCentra) ocenila 1. místem schopnosti mého týmu v byznysovém přínosu využití hlasové analytiky ve společnosti innogy