Martin Krištof
Publicita

články v časopisech, podcasty, přednášející na konferenci, ocenění
Informace o profesním životě můžete také najít na LinkedIn profilu.

Martin Krištof: Titulní strana magazínu, podzim 2023
Titulní strana magazínu, podzim 2023

Pár stran informací o projektu IT Parťák a jeho využití pro partnery z IT. Kromě toho i pár informací z mého soukromého života.

Čtěte online na issuu, strany 3 až 5

Martin Krištof: Rozhovor s reportérkou z konference
Rozhovor s reportérkou z konference

Rozhovor s eD reportérkou Hankou z návštěvy výstavního stánku IT Parťáka na eD World.

Sledujte celý video záznam na Youtube (10:42)


Martin Krištof: Podcast na téma: IT Parťák pro partnery
Video Podcast na téma: IT Parťák pro partnery

Co zaznělo v rozhovoru se mnou: Jak funguje IT Parťák… Kdo je zákazníkem služby… Jak šetří peníze firmám… Jak vydělává peníze resellerům a vendorům… Jak využít IT Parťáka v hospodě… Proč nikdy nevkládat iPhone do mikrovlnky… Matějův zájem o glamour focení… Lovení pokémonů v rozšířené realitě…

Sledujte celý video záznam na Youtube (52:06)

Martin Krištof, Podcast 2023: Analýza dat a Call Centra
Podcast 2023: Analýza dat a Call Centra

Analýzou dat jsou call centra téměř posedlá, říká v podcastu špičkový odborník na kontaktní centra Martin Krištof. Rozhovor pro redakci Computerworld.

článek k podcastu na webu redakce computerworld. nebo si poslechněte přímo podcast (29:45) na všech hlavních podcast platformách


Martin Krištof, Přednášející na konferenci, 2019, Bratislava
Přednášející na konferenci

Odborná konference s názvem "Magie v CallCentrech", Bratislava, 2019

Záznam z přednášky není dostupný pro veřejnost. Podívat se můžete alespoň na fotku z programu konference

Martin Krištof, panelová diskuze, 2017, Praha
Panelová diskuze: Konference CallCenter 2017, Praha

Panelová diskuze se zástupci Call Center, z leva: Jan Vik (ČSOB), Martin Krištof (innogy), Petr Studnička (Conectart).

Záznam z diskuze není dostupný pro veřejnost. Podívat se můžete alespoň na fotku z konference


Martin Krištof, kulatý stůl, 2017
Kulatý stůl: Současnost a budoucnost telefonních a kontaktních center 2017

Kulatého stolu se zúčastnili Jakub Hlaváč (ČSOB), Martin Leipner (Raiffeisenbank), Ján Mital (UniCredit Bank), Martin Krištof (innogy) a Jitka Čepová (Sberbank).

Audio záznam z diskuze není dostupný pro veřejnost. Zkrácený přepis proběhlé debaty si můžete přečíst

Martin Krištof, ocenění, 1. místo: Využití hlasové analytiky, 2017
1. místo: Využití hlasové analytiky, 2017

Porota Czech Contact Center Awards (soutěž pro všechna česká CallCentra) ocenila 1. místem schopnosti mého týmu v byznysovém přínosu využití hlasové analytiky ve společnosti innogy

fotografie diplomu